ליטיגציה – יצוג בבתי משפט

למשרדנו ניסיון עשיר בייצוג בבתי המשפט השונים בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי וכן בתחומי המקרקעין השונים, בכל סוגי הערכאות לרבות בתי המשפט האזרחיים, ערכאות מנהליות, ועדות ערר, בוררות, מפקח על הבתים המשותפים, הוצאה לפועל ועוד.

 >> לצפייה בהישגי המשרד ליחצו כאן. <<

אנו מתמחים בייצוג בבית משפט במגוון של תיקים שמגיעים להתדיינויות משפטיות ובין היתר תביעות בגין
הפרת חוזה, תביעות לפיצוי כספי, תביעות לסעדים זמניים, צווי עשה, צווי מניעה, סעדים הצהרתיים, עתירות מנהליות, תביעות "הדייר הסרבן" בתמ"א 38, ועוד.

התביעות בהן אנו מטפלים עוסקות במגוון של נושאים לרבות תביעות בנושאי קניין ובעלות, הסכמים מסחריים וקבלניים, תביעה לפיצוי משקיעים בהשקעות נדל"ן בחו"ל, פירוק שיתוף, ירידת ערך, איכות הסביבה ומטרדים, רישוי עסקים, פינוי וסילוק יד, הסגת גבול, ליקויי בניה, הסכם שיתוף במקרקעין דו משפחתי.

כמו כן אנו מייצגים בהליכי התנגדות לצוואה בין אם מצד המתנגדים ובין אם מצד הנהנים מהצוואה וכן בתיקי ניהול עיזבונות המתנהלים בבתי המשפט לענייני משפחה ובפני רשם הירושה והאפוטרופוס הכללי.

טיפול מוצלח בכל תביעה משפטית דורש התמקצעות רבה, יכולת להפריד בין העיקר לטפל על מנת למצוא את הטענה המדויקת שיכולה לנצח את התיק.

מיד עם התרחשות המשבר או המחלוקת, אנו בוחנים בצורה מעמיקה את עובדות המקרה ואת המצב המשפטי הקיים. אנחנו מקדישים זמן ומחשבה לאסטרטגיה הכוללת, ורק לאחר מכן מחליטים על הטקטיקה.

בהתאם לכך, אנו מתכננים את מהלכינו מראש, על מנת שלא "נגרר" אחרי האירועים אלא נוביל אותם בהתאם למטרה שסימנו לעצמינו.

אנו לא מפחדים לטפל בתיקים מסובכים ואף כאלה שכבר היו נראים אבודים ומחפשים תמיד את הפתרון המשפטי שיכול לתת את הפריצה לכיוון חדש שלא נוסה בעבר וההגעה להישגים עבור לקוחותינו.

ליטיגציה ייצוג בבתי משפט - עו"ד אלעד וייסטוך
ליטיגציה ייצוג בבתי משפט – עו"ד אלעד וייסטוך

 

ייצוג משפטי בעסקאות נדל"ן והישגים משפטיים

ברבות השנים טיפלנו במגוון של תיקים מעניינים ואף השגנו תקדימים והישגים משפטיים לדוגמא:

  • ייצוג בעלי נכס בסמיכות לתחנת דלק שפעלה במקום עשרות שנים וגרמה למטרדי רעש וזיהום אוויר פסק דין שקבע פיצוי כספי של מאות אלפי שקלים.

  • ייצוג עשרות תושבים כנגד דרישת ארנונה ומחיקה מוחלטת של החיוב שנדרשו לשלם בסך של כ-700 אלף שקל.

  • ייצוג יורש בתיק התנגדות לצוואה בטענות על השפעה בלתי הוגנת על המורישה. ההתנגדות נדחתה והלקוח זכה בירושה.

  • ייצוג יורשים כנגד בית אבות כנגד טענה כי המנוח ציווה את עזבונו לבית האבות בצוואה בעל פה. ההתנגדות לצוואה התקבלה ובקשה בית האבות לצו קיום צוואה נדחתה.

  • ייצוג יזם בהמרצת פתיחה ובקשה לצו עשה במסגרת ביצוע פרויקט תמ"א 38 ברמת גן כנגד דיירים שטענו להפרת חוזה של היזם. בעקבות התביעה נקבע כי היזם לא הפר את החוזה והפרויקט יכול היה להמשיך עד לסיומו המוצלח.

  • ייצוג בוועדות תכנון ובניה והצלחה בעררים שהגשנו כנגד מספר פרויקטים.

  • ניהול תיק עזבון וייצוג לביטול חובות של המנוח.

תחומי עיסוק: ליטיגציה יצוג בבתי משפט

 >> לצפייה בהמלצות על משרדנו ליחצו כאן <<

ליצירת קשר:

אלעד וייסטוך

אלעד וייסטוך

הטיפול המקצועי שלקוחות המשרד מקבלים הינו ברמה המשפטית הגבוהה, המקיפה והאינטנסיבית ביותר.
עשרות לקוחות מרוצים, מעידים על טיפול מסור ואכפתי, ושילוב של מקצועיות וניסיון.​

הוצאת היתר בניה

הוצאת היתר בניה

רבים מבעלי הדירות מעוניינים בשלב כזה או אחר, לבדוק את האפשרות להרחיב את דירתם, להוסיף חדר או שניים, לסגור מרפסת וכיו"ב.  >> לצפייה בהישגי המשרד

קרא עוד »

תוכן עניינים