רכישה ומכירת דירה

עסקת המקרקעין הנפוצה ביותר היא כמובן רכישה ומכירת דירה, אך למשק הבית הממוצע מדובר בעסקה הגדולה ביותר אותה יבצע במהלך חייו.

 >> לצפייה בהישגי המשרד ליחצו כאן. <<

גם אם מדובר בעסקה לא מסובכת המיוחד, נדרשת בה מומחיות ונסיון של עורך דין רכישה מקבלן, או עורך דין לרכישת דירה ומכירת דירה יד שנייה.

הליווי של משרד עו"ד אלעד וייסטוך ,נותנים שירות ליווי מקיף ורחב שמיועד לסייע ללקוח לבצע את העסקה על הדרך הטובה ביותר.

כבר בשלבים הראשוניים של רכישת ומכירת דירה אנו בוחנים ביחד עם הלקוח את השלבים השונים ואת הבדיקות השונות שיש לבצע החל משלב ההכנה לביצוע העסקה, דרך בדיקת הזכויות והכנת חוזה המכר ועד לסיום העסקה ברישום הזכויות.

הידע המקצועי שצברנו במהלך השנים משלב את התחום המשפטי ביחד עם תחומים משלימים נדרשים כגון תחום המיסוי, המימון, תכנון ובנייה, ועוד.

 

רכישה ומכירת דירה

 

ככל הנדרש נדע להפנות את תשומת הלב לכל ניואנס ופרט וכן להפנות במידת הצורך לאנשי מקצוע מתחומים משיקים כגון יעוץ משכנתאות, אדריכלות, שמאי מקרקעין, מהנדס בדק בית, רו"ח וכיו"ב.

בשלב ראשון, עורך דין רכישה מקבלן או ממוכר פרטי, יבדוק קודם לחתימת החוזה האם על הדירה קיימים חובות או שעבודים וניצור בהסכם את המנגנונים הדרושים על מנת שהקונים ישלימו את הרכישה באופן בטוח, כך שיוכלו לרשום את הדירה על שמם בטאבו.

כמובן שזה צריך להיעשות בין אם אתם קונים דירה מאדם פרטי או אם זו רכישה מקבלן.

לאור הניסיון הרב שצברנו אנו נייעץ ונבנה את לוח התשלומים התואם את צרכי הלקוח המבטיח כי המשכנתא הקיימת על הנכס, תימחק בזמן והקונים יוכלו לרשום את המשכנתא שלהם בעיתוי המתאים. 

כעו"ד המתמחים בעסקאות מכר ורכישת דירות נדע לנסח את החוזה עם כל התנאים הדרושים ולצפות פני עתיד על מנת להגן על הלקוחות מפני תקלות אפשריות.

נושא נוסף חשוב מעין כמוהו הוא נושא המיסוי. רכישת ומכירת דירה חייבת במיסים שונים כגון מס שבח, מס רכישה, היטל השבחה ולעיתים אפילו מע"מ.

מה אומרים חוקי המס לגבי רכישה ומכירה של דירות?

חוקי המס משתנים חדשות לבקרים, ורק עו"ד המתמחה ספציפית בתחום עסקאות מכר דירות ידע לעקוב אחר השינויים ולבדוק האם יחולו על העסקה מיסים כלשהם, וכן מהן התנאים הנדרשים על מנת לקבל את הפטורים הקיימים מתשלום מיסים. 

עו"ד למכר דירות ידע לבדוק עוד קודם לכניסה לעסקה את חבויות המס הצפויות לרוכשים או למוכרים ולמצוא פתרונות שיסייעו להם להקטין ככל האפשר את נטל המס הצפוי.

המשרד מתמחה לאורך השנים בתחום זה, מעודכן בכל השינויים המתרחשים בחוקים השונים ונותן שירות טוב מקצועי ואדיב.

משרדנו ייצג עד כה עשרות ומאות לקוחות מרוצים מהשירות, הזמינות והמקצועיות, וחשוב מכל השלימו את העסקה באופן הבטוח והחלק ביותר.

עוד דברים שיעניינו אתכם:

 >> לצפייה בהמלצות על משרדנו ליחצו כאן <<

ליצירת קשר:

אלעד וייסטוך

אלעד וייסטוך

הטיפול המקצועי שלקוחות המשרד מקבלים הינו ברמה המשפטית הגבוהה, המקיפה והאינטנסיבית ביותר.
עשרות לקוחות מרוצים, מעידים על טיפול מסור ואכפתי, ושילוב של מקצועיות וניסיון.​

הוצאת היתר בניה

הוצאת היתר בניה

רבים מבעלי הדירות מעוניינים בשלב כזה או אחר, לבדוק את האפשרות להרחיב את דירתם, להוסיף חדר או שניים, לסגור מרפסת וכיו"ב.  >> לצפייה בהישגי המשרד

קרא עוד »

תוכן עניינים